torsdag, januar 12, 2006

Sånn går nå dagan (Svartlien: Nå)

Tiden har gjort oss sløve her i Svartlien. Kanskje ikke tiden i seg selv, men heller vår bruk av den. For en ting er sikkert, som bærende bjelker i bofellesskapets regjering vet vi å gjøre tomme ord om til handling. Her følger en rapport over dagens hendelser, i korte trekk selvfølgelig.

- Vi har vært på skolen, type journaljaktbasert, fra 9 til 16, på tross av en lang onsdagsnatt.
- Vi har ryddet hele stuen og kjøkkenet.
- Vi har laget og spist spaghettimiddag og lasagnerester.
- Vi har vasket klær.
- Vi har innredet badet.
- Vi har ryddet på rommene våre.
- Vi har sett på Hotell Cæsar.
- Vi har tatt vare på våre besøkende, type Petter, Anita og Stig.

Naturlig nok har all denne plutselige aktiviteten slått pusten ut av oss alle. Dette fører oss videre til der vi er nå, nemlig særdeles henslengt i sofaen. Og i den har vi tenkt å bli en stund, helt til tiden har ladet oss opp igjen.

SVARTLIEN: NÅ
(foto: Anita Jordanger)


Jajaja, slik går nå dagan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det var da veldig fint å høre hvordan livet i svartlien er... til Marthe bursdagen min er 21. april, og jeg venter meg en heidundrene fest, eller i alle fall ett lite "gratulerer med dagen..." :)

hvilken farge er det på huset nå? Som der skjønner er jeg noe dårlig oppdatert når det gjelder deres intense boligjakt før jul...

Nå skal jeg tilbake til den meget spennende journaljakten som består av at jeg sender ut innsynsgreier, men ikke får noe tilbake, tror de ignorerer meg med vilje...

Qvilio sa...

Svartlien rocks! Regn med at jeg stikker innom ved en senere anledning også. Var meget å hyggelig å få komme på besøk i går.