tirsdag, oktober 24, 2006

Selv om vi i Svartlien bofellesskap ikke sitter samlet og ser hotell cæsar nesten hver dag lenger, så er vi fremdeles et hjem for oss et hjem for deg. Da vi fant ut at bysten av Georg Anker Hansen skulle selges på TV-auksjonens nettauksjon, var vi på tur til å legge inn bud. Prisklassen ble litt over vår. Den ble til slutt solgt for 56.500 norske kroner til noen vi ikke har fått svar på hvem er. Vi får bare håpe den ikke havnet i gale hender.

Lurer på hvor mye den bysten vi tenkte å lage av farsan hadde gått for!?

10 kommentarer:

Qvilio sa...

Dæven, tenk så fantastisk fett det hadde vært å ha bysten av Georg Anker Hansen!

Anonym sa...

En gang hadde jeg brune cheroxer, de va dritglatte! Men så ble jeg erta fordi de var så stygge, derfor fikk jeg meg nye. Men de husker jeg ikke. Faen!

Unknown sa...

Hvis du vil kan du få låne noen av våre cherox? Vi har tre par og tre par støvler i tillegg. Så er vi bare fire. Men to at støvlene har hull. Hvor mange par kan du låne da, uten å bli våt på beina?

Anonym sa...

Idag heilgarderte eg meg. Tok støvla me lesta inni.. D funka fint. Både tørr OG varm! Men merka at eg blej litt våt på den ejne foten på vei hejm. Altså: D va et hull i den ejne støvelen..! Shit! Da må eg f.eks låne en støvel hos dåkker, som eg kan ha inni den hullete støvelen, hvis d går.. Eller, blir kanskje vanskelig?

Unknown sa...

Hmmm... D kjæm ann på koss størrelse støvelen e i? Vi har fra 36-39. Så, skull vær mulig å gjennomfør trur æ. En plastpose gjør nesten samme nytta har æ hørt. Går ann å gi posen et forsøk hvertfall!:D

Anonym sa...

Eg e mot plastpose. Nejda. Blir lær imårra. Uansett vær. Punktum. Hæ?

Unknown sa...

hehe, lær sa du, åsså kjæm du me TØY? Ka e d? komma, hæ?

Anonym sa...

D va jo lær! Tøy? Hæ? Komma.

Unknown sa...

Va d lær? Næi no kødde du! Eller? kolon?

Anonym sa...

Anførselstegn. Nej, d va lær. I hermetegn. D va lær. Brunt hjortelær. Nej, vetsje korsn lær. Men lær.