fredag, oktober 13, 2006

studieuke






Nå nærmer studieuka seg slutten. Marthe er allerede i Bodø. Anniken er snart på vei. Marianne vet jeg ikke helt med. Tror hun kommer på søndag. Jeg har selv en helg med familieselskap igjen før jeg setter meg på toget. Bestemor blir 70 år. Gleder meg til å møte onkler og tanter. Det høres kanskje ikke så spenstig ut, men de er da ganske så gøy å være sammen med. Nå har jeg jobbet to laaaange dager på avisa. Før det var jeg et par dager med min bestevenninne og reservefamilie på deres hytte i Bjørgan. Deilig. Ferien startet med et gledelig gjensyn med folkehlgskolevenner og andre i Trondheim. Denne teksten burde selvfølgelig stått ved siden av bildene, siden dens funksjon i utgangspunktet er en slags bildetekst. men jeg vet ikke hvordan man får det til (kvinnfolk). Andrea

Ingen kommentarer: