mandag, juli 17, 2006

Arbeidstittel til glede og besvær

Nå i sommer har jeg (Andrea) jobbet en del i Trønder-Avisa. Det jeg synes er aller vanskeligst av alt når jeg skriver, er tittel. Derfor pleier jeg å lage meg en arbeidstittel, og gjøre den om til slutt. Disse arbeidstitlene har ofte en litt humoristisk tone, sånn for min egen fornøyelses skyld. En kveld skulle jeg skrive ut to saker. Da jeg var ferdig med den ene var jeg veldig glad, og sendte den inn. Først da jeg leste avisa på mandag kom jeg på at jeg ikke hadde endret tittel. Desken hadde tydeligvis sansen arbeidstittelen min, og smørte like greit "Bueskyting på lavt nivå" ut over en dobbeltside. Tror dere meg ikke? gå på http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060717/KULTUR/107170060 å se da vel.
PS: jeg vil gjerne gratulere meg selv med at jeg har funnet ut hvorden jeg lager en sånn blogg.
Andrea (sånn at du ikke skal være i tvil Stig)

3 kommentarer:

saekhow sa...

Hehe. Jag har läst saken. Digg vetja! :D

Qvilio sa...

Dette var genialt! Liker at du ringer meg for å fortelle om sånnt, Andrea, selv om jeg kanskje var litt for trøtt til å le masse :)

Unknown sa...

Jeg er ikke for trott til aa le masse!!! heheheheheh. Driiiiitbra Andrea:)