mandag, august 21, 2006

Svartliens hittegods


Til tross for at disse klærne har blitt nøye inspisert av Svartliens beboere er det ingen som vil eller kan vedkjenne seg noe nærmere bekjentskap med dem. Vi gjør derfor som snuten og søker hjelp av publikum. Er det noen som kjenner igjen noen av disse klærne, så ville det vært svært fint om dere tok kontakt med Svartliens hittegodsavdeling.
Vi kan allikevel forstå at det muligens kan være litt flaut å hente disse klærne, siden det utelukkende dreier seg om undertøy og da spesielt siden det er dameundertøy som på mystisk vis har funnet veien til Svartlien. Det vil derfor være mulig å hente klærne selv. Nærmere beskrivelse av hvor de befinner seg vil dere finne i doboka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

eeeeheeem....
den røde trusa der er min..faen..ingen skulle få vite dette her..men nå er det bare å komme ut av skapet...
greie er at jeg liker sånn at det kiler der bak OK!!!

Anonym sa...

jepp jeg så det på fredag jørgen. og den det står love på er også din. julegaven fra meg. husker du ikke?

Anonym sa...

Det eneste jeg faktisk har mistet har dere ikke funnet igjen. Savner det vinrøde skjerfet mitt.
Jeg vil gjerne ha trusa til Jørgen btw... savner lukten hans så mye!
Så den kan gjerne sendes med FedEx hit til Bergen.