onsdag, juni 21, 2006

Kongelig besøk




I går kom kongefamilien til Austrått. Jeg stod ivrig og ventet med kamera. Og hva lærte jeg? jo, at timing er svært viktig når man skal ta bilder og at jeg totalt manglet timing i går. Etter å ha ventet i tre kvarter på kongefamilien gikk de superraskt forbi. Så raskt at jeg bare fikk tatt noen få bilder, som selvfølgelig ble dårlige. Mette-Marit måtte jo bare snu ryggen til kameraet. Sånt utgår. Sånt utgår veldig. Og hva skjer med at Sonja vinker sånn at hun dekker for ansiktet sitt? Noen burde sende henne på et vinkekurs, spør du meg.

Jeg vil faktisk si at opplevelsen jeg hadde da jeg fikk se kongefamilien, kan oppsummeres slik: Det bygget seg opp til et klimaks som ikke kom. Så mye venting for ingenting. Kanskje det er slik såvidt sex oppleves som også?
Forresten så dukket ikke Kongen opp på kanonen. Men tenk dere så mye moro norsk presse kunne hatt med bokstavrim hvis han hadde dratt dit?

4 kommentarer:

smeinrich sa...

Jeg vet hvordan det er å vente lenge på Kongen uten å få noe særlig ut av det! Og det kan gjerne være kaldt, og man er gjerne med i et korps.

Qvilio sa...

Dere burde mekke gruppefunksjon på svarte lisen bloggen sånn at man ser hvem som har skrevet!!!

Unknown sa...

Bokstavrimet hadde vaert orgasmisk! hihi! Syne med timingen, men vi vet jo hvordan de ser ut uansett:p

Qvilio sa...

Kong Harald is no longer King of Norway
Even if it kind of feels that sometimes
Though he died in 1990
It's like he's still alive
He's still alive, yeah!